Gebruik van de parochiezaal Sint-Norbertusheem V.Z.W. 

 

Maatregelen in verband met Covid – 19.

Bij de  mogelijke heropening van het Norbertusheem moet iedereen de op dat ogenblik geldende maatregelen tegen Covid- 19 strikt toepassen .Het bestuur kan niet verantwoordelijk gesteld worden bij de niet toepassing van de maatregelen . Wij zijn geen organisator van evenementen.

 

Voor verenigingen van de parochie jaar 2021

 

Vanaf 05/12/2019

 

HUISHOUDELIJK REGLEMENT    

 

 

En   BIJLAGE SABAM

 

 

 

U dient de sleutel af te halen bij de aangestelde van de V.Z.W. Norbertusheem en uiterlijk deze terug te bezorgen één dag na het gebruik van de zaal.  

Vanelderen Monique Kruisstraat 61,3570 Alken

Gelieve vooraf telefonisch contact te nemen op nr. 011/31 60 06    of   0474/777.604

Bij aanwezigheid kan men ook contact nemen op nr. 0478/73 27 63

E-mail: vanelderenm@gmail.com

-Gebruik van de zaal met of zonder gerief: 40 €

-Elektriciteit en water 10 €

-Betreden van het podium mag alleen om de elektriciteitskasten te bedienen.

-Stoelen en tafels tegen de muur van de zaal zetten.

 

Geen stoelen plaatsen in de kleedkamer gelegen naast de keuken. Deze ruimte moet volledig vrij blijven als nooduitgang.

 

-Het teveel aan stoelen zal in de kelder geplaatst worden.

 -Kuisen van de zaal: indien U (de gebruiker) de zaal niet kuist dan zal dit 60 € kosten. Gelieve dit te melden bij het opmaken van het huurcontract.

- Wanneer U de zaal meer dan 3 x gebruikt in een jaar, dan zal er 100 € in de maand december gevraagd worden door het bestuur van het Norbertusheem.  Men dient dan na gebruik de zaal te borstelen, wij kuisen dan zelf de zaal.

-De koelkast - drankfrigo -gasvuur en oven moeten na gebruik zuiver worden gemaakt. Na gebruik de aansluiting van koelkast en drankfrigo uit de stopcontacten verwijderen.

Er zal een opname van de meterstand van het gas moeten gebeuren Men kan dit doen met een gsm-foto begin en einde van de meterstand. Men kan de meterstand ook afschrijven en het noteren op de huurovereenkomst.

 

Gas voor verwarming

Zie bij in gebruik nemen van de zaal dat de kraan van de gasleiding geopend is.

Wegens de plaatsing van de nieuwe verwarming dient de hoofdkraan van de gasleiding (deze bevindt zich in de kelder) steeds open te blijven. Zie richtlijnen langs de thermostaat). Zo men dit niet naleeft zal de verwarming op korte tijd in storing gaan wegens gebrek aan gas. Dit kan alleen opgelost worden door een onderhoudstechnieker en deze kosten zijn door de huurder extra te betalen.

 

De prijs van het gas bedraagt: 0,70 m3

Na gebruik van de zaal: gelieve de hoofdkraan van het water (deze bevindt zich in de kelder onder de witte pompbak) dicht te draaien.

-Gebruik van het keukengerief: alles volgens soort terugzetten, borden per 20 en tassen per vijf. Bestek in de m

-Koffiepotten moeten openblijven na gebruik en de koffie percolatos moeten na gebruik uitgedroogd worden.

-Wanneer er tassen/ondertassen/borden groot/klein/glazen gebroken worden, 2 € per gebroken stuk.

Wees eerlijk en zeg het ons, anders is er na verloop van tijd geen gerief meer voorhanden. 

-Gelieve zelf voor vuilniszakken te zorgen en deze na gebruik terug mee te nemen en niet buiten zetten

-Gelieve de vuilniszakje van de toiletten te verwijderen.

- Het huurgeld van de parochiezaal kan overgeschreven worden op onderstaande bankrekening.

Bankrekening: IBAN BE05 0689 0386 0575, Hasseltsesteenweg 499, 3800 Sint-Truiden met vermelding huur Norbertusheem op datum van …

Het bestuur Norbertusheem VZW  kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor gebeurtenissen zoals ongevallen en vechtpartijen met eventuele gekwetsten/slachtoffers. 

 

Voorzitter                                                        Secretaris

M.Segers                                                         M.Vanelderen                                      

 

 

Datum Huur    2020                                                     Handtekening Huurder en telefoonnummer

                           

Gebruik van de parochiezaal Sint-Norbertusheem V.Z.W. 

 

 Maatregelen in verband met Covid – 19.

Bij de  mogelijke heropening van het Norbertusheem moet iedereen de op dat ogenblik geldende maatregelen tegen Covid- 19 strikt toepassen .Het bestuur kan niet verantwoordelijk gesteld worden bij de niet toepassing van de maatregelen . Wij zijn geen organisator van evenementen.

 

Voor verenigingen van de parochie jaar 2021

 

Vanaf 05/12/2019

 

HUISHOUDELIJK REGLEMENT    

 

 

En   BIJLAGE SABAM

 

 

 

U dient de sleutel af te halen bij de aangestelde van de V.Z.W. Norbertusheem en uiterlijk deze terug te bezorgen één dag na het gebruik van de zaal.  

Vanelderen Monique Kruisstraat 61,3570 Alken

Gelieve vooraf telefonisch contact te nemen op nr. 011/31 60 06    of   0474/777.604

Bij aanwezigheid kan men ook contact nemen op nr. 0478/73 27 63

E-mail: vanelderenm@gmail.com

-Gebruik van de zaal met of zonder gerief: 40 €

-Elektriciteit en water 10 €

-Betreden van het podium mag alleen om de elektriciteitskasten te bedienen.

-Stoelen en tafels tegen de muur van de zaal zetten.

 

Geen stoelen plaatsen in de kleedkamer gelegen naast de keuken. Deze ruimte moet volledig vrij blijven als nooduitgang.

 

-Het teveel aan stoelen zal in de kelder geplaatst worden.

 -Kuisen van de zaal: indien U (de gebruiker) de zaal niet kuist dan zal dit 60 € kosten. Gelieve dit te melden bij het opmaken van het huurcontract.

- Wanneer U de zaal meer dan 3 x gebruikt in een jaar, dan zal er 100 € in de maand december gevraagd worden door het bestuur van het Norbertusheem.  Men dient dan na gebruik de zaal te borstelen, wij kuisen dan zelf de zaal.

-De koelkast - drankfrigo -gasvuur en oven moeten na gebruik zuiver worden gemaakt. Na gebruik de aansluiting van koelkast en drankfrigo uit de stopcontacten verwijderen.

Er zal een opname van de meterstand van het gas moeten gebeuren Men kan dit doen met een gsm-foto begin en einde van de meterstand. Men kan de meterstand ook afschrijven en het noteren op de huurovereenkomst.

 

Gas voor verwarming

Zie bij in gebruik nemen van de zaal dat de kraan van de gasleiding geopend is.

Wegens de plaatsing van de nieuwe verwarming dient de hoofdkraan van de gasleiding (deze bevindt zich in de kelder) steeds open te blijven. Zie richtlijnen langs de thermostaat). Zo men dit niet naleeft zal de verwarming op korte tijd in storing gaan wegens gebrek aan gas. Dit kan alleen opgelost worden door een onderhoudstechnieker en deze kosten zijn door de huurder extra te betalen.

 

De prijs van het gas bedraagt: 0,70 m3

Na gebruik van de zaal: gelieve de hoofdkraan van het water (deze bevindt zich in de kelder onder de witte pompbak) dicht te draaien.

-Gebruik van het keukengerief: alles volgens soort terugzetten, borden per 20 en tassen per vijf. Bestek in de m

-Koffiepotten moeten openblijven na gebruik en de koffie percolatos moeten na gebruik uitgedroogd worden.

-Wanneer er tassen/ondertassen/borden groot/klein/glazen gebroken worden, 2 € per gebroken stuk.

Wees eerlijk en zeg het ons, anders is er na verloop van tijd geen gerief meer voorhanden. 

-Gelieve zelf voor vuilniszakken te zorgen en deze na gebruik terug mee te nemen en niet buiten zetten

-Gelieve de vuilniszakje van de toiletten te verwijderen.

- Het huurgeld van de parochiezaal kan overgeschreven worden op onderstaande bankrekening.

Bankrekening: IBAN BE05 0689 0386 0575, Hasseltsesteenweg 499, 3800 Sint-Truiden met vermelding huur Norbertusheem op datum van …

Het bestuur Norbertusheem VZW  kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor gebeurtenissen zoals ongevallen en vechtpartijen met eventuele gekwetsten/slachtoffers. 

 

Voorzitter                                                        Secretaris

M.Segers                                                         M.Vanelderen                                      

 

 

Datum Huur    2020                                                     Handtekening Huurder en telefoonnummer

                           

Gebruik van de parochiezaal Sint-Norbertusheem V.Z.W.

 Maatregelen in verband met Covid – 19.

 

Bij de  mogelijke heropening van het Norbertusheem moet iedereen de op dat ogenblik geldende maatregelen tegen Covid- 19 strikt toepassen .Het bestuur kan niet verantwoordelijk gesteld worden bij de niet toepassing van de maatregelen . Wij zijn geen organisator van evenementen.

Voor Personen van de parochie:  JAAR 2022

Vanaf 05/12/2019

 

HUISHOUDELIJK REGLEMENT    EN   BIJLAGE SABAM

 

 

 

U dient de sleutel af te halen bij de aangestelde van de V.Z.W. Norbertusheem en uiterlijk deze terug te bezorgen één dag na het gebruik van de zaal.  

Vanelderen Monique Kruisstraat 61,3570 Alken

Gelieve vooraf telefonisch contact te nemen op nr. 011/31 60 06    of   0474/777.604

Bij aanwezigheid kan men ook contact nemen op nr. 0478/73 27 63

E-mail: vanelderenm@gmail.com

-Gebruik van de zaal met of zonder: 90 €

-Elektriciteit en water: 10 €

-Kuisen van de zaal 60 €

-Betreden van het podium mag alleen om de elektriciteitskasten te bedienen.

-Stoelen en tafels tegen de muur van de zaal zetten.

 

Geen stoelen plaatsen in de kleedkamer gelegen naast de keuken. Deze ruimte moet volledig vrij blijven als nooduitgang.

 

-Het teveel aan stoelen zal in de kelder geplaatst worden.

- Wanneer U de zaal meer dan 3 x gebruikt in een jaar, dan zal er 100 € in de maand december gevraagd worden door het bestuur van het Norbertusheem.  Men dient dan na gebruik de zaal te borstelen, wij kuisen dan zelf de zaal.

-De koelkast - drankfrigo -gasvuur en oven moeten na gebruik zuiver worden gemaakt. Na gebruik de aansluiting van koelkast en drankfrigo uit de stopcontacten verwijderen.

Er zal een opname van de meterstand van het gas moeten gebeuren Men kan dit doen met een gsm-foto begin en einde van de meterstand. Men kan de meterstand ook afschrijven en het noteren op de huurovereenkomst.

 

Gas voor verwarming

Zie bij in gebruik nemen van de zaal dat de kraan van de gasleiding geopend is.

Wegens de plaatsing van de nieuwe verwarming dient de hoofdkraan van de gasleiding (deze bevindt zich in de kelder) steeds open te blijven. Zie richtlijnen langs de thermostaat). Zo men dit niet naleeft zal de verwarming op korte tijd in storing gaan wegens gebrek aan gas. Dit kan alleen opgelost worden door een onderhoudstechnieker en deze kosten zijn door de huurder extra te betalen.

 

De prijs van het gas bedraagt: 0,75 m3

Na gebruik van de zaal: gelieve de hoofdkraan van het water (deze bevindt zich in de kelder onder de witte pompbak) dicht te draaien.

-Gebruik van het keukengerief: alles volgens soort terugzetten, borden per 20 en tassen per vijf. Bestek in de m

-Koffiepotten moeten openblijven na gebruik en de koffie percolatos moeten na gebruik uitgedroogd worden.

-Wanneer er tassen/ondertassen/borden groot/klein/glazen gebroken worden, 2 € per gebroken stuk.

Wees eerlijk en zeg het ons, anders is er na verloop van tijd geen gerief meer voorhanden. 

-Gelieve zelf voor vuilniszakken te zorgen en deze na gebruik terug mee te nemen en niet buiten zetten

-Gelieve de vuilniszakjes van de toiletten te verwijderen.

- Het huurgeld van de parochiezaal kan overgeschreven worden op onderstaande bankrekening.

 

Bankrekening: IBAN BE05 0689 0386 0575, Hasseltsesteenweg 499, 3800 Sint-Truiden met vermelding huur Norbertusheem op datum van …

 

 

Het bestuur Norbertusheem VZW  kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor gebeurtenissen zoals ongevallen en vechtpartijen met eventuele gekwetsten/slachtoffers. 

 

Voorzitter                                                        Secretaris

M.Segers                                                         M.Vanelderen                                      

 

           

Datum Huur                

 

                        

Gebruik van de parochiezaal Sint-Norbertusheem V.Z.W.

 

Maatregelen in verband met Covid – 19.

 

Bij de  mogelijke heropening van het Norbertusheem moet iedereen de op dat ogenblik geldende maatregelen tegen Covid- 19 strikt toepassen .Het bestuur kan niet verantwoordelijk gesteld worden bij de niet toepassing van de maatregelen . Wij zijn geen organisator van evenementen.

Voor Personen en verenigingen  buiten de parochie:  JAAR 2021

Vanaf 05/12/2019

 

HUISHOUDELIJK REGLEMENT    EN   BIJLAGE SABAM

 

 

 

U dient de sleutel af te halen bij de aangestelde van de V.Z.W. Norbertusheem en uiterlijk deze terug te bezorgen één dag na het gebruik van de zaal.  

Vanelderen Monique Kruisstraat 61,3570 Alken

Gelieve vooraf telefonisch contact te nemen op nr. 011/31 60 06    of   0474/777.604

Bij aanwezigheid kan men ook contact nemen op nr. 0478/73 27 63

E-mail: vanelderenm@gmail.com

-Gebruik van de zaal met of zonder gerief en gebruik van elektriciteit en water :180 €

-Kuisen van de zaal 60 €

Indien U de zaal en de toiletruimten zelf kuist -60 €, MAAR dit moet worden gemeld bij de opmaak van het contract.

-Betreden van het podium mag alleen om de elektriciteitskasten te bedienen.

-Stoelen en tafels tegen de muur van de zaal zetten.

 

Geen stoelen plaatsen in de kleedkamer gelegen naast de keuken. Deze ruimte moet volledig vrij blijven als

nooduitgang.

 

-Het teveel aan stoelen zal in de kelder geplaatst worden.

-De koelkast - drankfrigo -gasvuur en oven moeten na gebruik zuiver worden gemaakt. Na gebruik de aansluiting van koelkast en drankfrigo uit de stopcontacten verwijderen.

Er zal een opname van de meterstand van het gas moeten gebeuren Men kan dit doen met een

 

Gas voor verwarming

Zie bij in gebruik nemen van de zaal dat de kraan van de gasleiding geopend is.

Wegens de plaatsing van de nieuwe verwarming dient de hoofdkraan van de gasleiding (deze bevindt zich in de kelder) steeds open te blijven. Zie richtlijnen langs de thermostaat). Zo men dit niet naleeft zal de verwarming op korte tijd in storing gaan wegens gebrek aan gas. Dit kan alleen opgelost worden door een onderhoudstechnieker en deze kosten zijn door de huurder extra te betalen.

 

De prijs van het gas bedraagt: 0,70 m3

Na gebruik van de zaal: gelieve de hoofdkraan van het water (deze bevindt zich in de kelder onder de witte pompbak) dicht te draaien.

-Gebruik van het keukengerief: alles volgens soort terugzetten, borden per 20 en tassen per vijf. Bestek in de m

-Koffiepotten moeten openblijven na gebruik en de koffie percolatos moeten na gebruik uitgedroogd worden.

-Wanneer er tassen/ondertassen/borden groot/klein/glazen gebroken worden, 2 € per gebroken stuk.

Wees eerlijk en zeg het ons, anders is er na verloop van tijd geen gerief meer voorhanden. 

-Gelieve zelf voor vuilniszakken te zorgen en deze na gebruik terug mee te nemen en niet buiten zetten

-Gelieve de vuilniszakjes van de toiletten te verwijderen.

- Het huurgeld van de parochiezaal kan overgeschreven worden op onderstaande bankrekening.

 

Bankrekening: IBAN BE05 0689 0386 0575, Hasseltsesteenweg 499, 3800 Sint-Truiden met vermelding huur Norbertusheem op datum van …

 

 

Het bestuur Norbertusheem VZW  kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor gebeurtenissen zoals ongevallen en vechtpartijen met eventuele gekwetsten/slachtoffers. 

 

Voorzitter                                                        Secretaris

M.Segers                                                         M.Vanelderen                                      

 

           

Datum Huur                                                    Naam en adres en telefoonnummer huurder

                       

Bijlage Sabam:

 

Bijlage huurovereenkomst Parochiezaal Sint-Norbertusheem Begaardenbosstraat 122,

3800 Sint-Truiden-Kortenbos

Als uitbater van een polyvalente zaal maken wij de huurder er op attent, dat iedereen die opgenomen muziek (cd, radio,…) laat horen in de zaal verplicht is de Billijke Vergoeding te betalen.

Met het inrichten van een tijdelijke activiteit  moet door de inrichter het formulier B worden ingevuld. U kunt het formulier verkrijgen door te telefoneren naar het nummer 070/66.0016, of door  een e-mail te sturen aan info@bvergoed.be of door op de website www.bvergoed.be de rubriek “formulieren te raadplegen waar U het dan kan afdrukken. Aangiftes voor tijdelijke activiteiten dienen 5 werkdagen voor de aanvang van de activiteit te gebeuren, zoniet wordt de verschuldigde Billijke Vergoeding verhoogd met 15% met een minimum van 117,59 euro. (tarief 2011).